Şarkıcı olmayı düşünmüyorum

Şarkıcı olmayı düşünmüyorum

Son filmi Kolpaçino Bomba ile mart ayında izleyicilerle buluşacak olan Arzu Yanardağ, filmde bir şarkıcıyı oynuyor ve kendi sesiyle söylediği şarkılarla dikkat çekiyor. Ancak güzel yıldız, albüm çıkarmayı düşünmediğini ısrarla vurguluyor
Şafak Sezer'in yönettiği ve başrolünü üstlendiği Kolpaçino Bomba filminde Şale isimli bir şarkıcıyı oynayan Arzu Yanardağ, ilginç açıklamalar yaptı. Filmde, albüm çıkarmak için  eski sevgilisinden para bekleyen bir kadını oynayan Yanardağ, 'Filmde kendi sesimle şarkı söyleyeceğim. Ancak şarkıcılık yapmayı hiç düşünmedim. Bu saatten sonra da düşünmem.  10 senedir oyunculuk yapıyorum. Benim işim oyunculuk' diye konuştu. Eşi Serhat Türkkan'la geçtiğimiz yaz boşanma kararı alan ve davası halen devam eden güzel yıldızın reklamcı bir sevgilisi olduğu iddia edilmişti. Hatta Yanardağ'ın Kolpaçino Bomba'daki öpüşme sahneleri nedeniyle sevgilisiyle tartıştığı öne sürülmüştü. Bu iddiaların doğru olmadığını söyleyen ünlü oyuncu, 'Benim sevgilim yok. Olsa bile boşanma döneminde duyuracak kadar salak değilim' diye konuştu.
ERKEĞE İHTİYACIM YOK Daha önce iki kez nikah masasına oturan güzel oyuncu, bir daha evlenmeyi düşünmediğini de dile getirdi. Yanardağ, 'Bu saatten sonra evlenmem, aşk yaşarım. Kızımla büyük aşk yaşıyoruz zaten. Her akşam birbirimize 'Seni seviyorum'  diyerek uyuyoruz. Kendime geldim aslında, erkeğe falan ihtiyacım yok. Kendimi anladığım bir dönemdeyim' diye konuştu. Ünlü oyuncunun, reklamcı Ali Serter ile evliliğinden Alara Maya isimli 5 yaşında bir kızı bulunuyor. 

Hiç yorum yok: