'Komedyenin öpüşmesi dandik"Şafak Sezer, yönetmenliğini de üstlendiği yeni filmi 'Kolpaçino Bomba'yı anlattı


Şafak Sezer, ‘Kolpaçino-Bomba’ ile kariyerine yönetmenliği de ekledi. Sezer, ilk 'Kolpaçino'yu çeken yapımcı Şenol Zencir’in gönderdiği ihtarname için "Kolpaçino’un ilkini çeken yapımcı arkadaş bize ihtarname gönderdi. Reklamın iyisi kötüsü olmaz. Belli ki olay mahkemeye taşınacak. Ben Türk hukukuna güveniyorum. Bizim de ekmek yememiz gerek" dedi
Yapımcılığını Su Filmcilik’in üstlendiği ‘Kolpaçino-Bomba’nın çekimleri sürüyor. Filmde başrol oynayan Şafak Sezer’e, Aydemir Akbaş, Arzu Yanardağ, Ali Çatalbaş, Kemal İnci, Serkan Şengül, Tuğba Melistürk, Ebubekir Öztürk, Ferdi Merter, Kadir Kandemir ve Fatoş Sılan eşlik ediyor. Bir bölümü Yalova’da gerçekleştirilen çekimler sırasında Şafak Sezer, yönetmenliğini de üstlendiği yeni filmi 
‘Kolpaçino Bomba’yı anlattı:
"Filmi 11 Mart’a yetiştirmeye çalışıyoruz. Bu kez beni yönetmen koltuğuna oturttular. Yazanın çekmesi kadar güzel bir şey yok. Yazıyorsa, kendi hikâyesini kendi anlatsın. Çünkü iyi bir asistan ve görüntü yönetmeniyle bu iş yapılıyor. Görüntü yönetmeni çekiyor zaten. Ben sadece bakıyorum. Biraz ego tatmini tabii. Ayrıca insanın kendi yazdığı bir senaryoyu yönetmesi ne kadar da güzelmiş. Ne kadar da rahatlatıcıymış. Bu filmin yönetmenliğini yapacağımdan haberim yoktu. Biraz son dakika sürprizi oldu. İyi de oldu."
Sezer, filmlerdeki öpüşme sahneleriyle ilgili olarak da, "Bir komedyenin öpüşmesi kadar dandik bir şey yok!" dedi.
'KÜFÜR AĞZIMA YAKIŞIYOR'
"İsteyen istediğini yapar ama her yıl daha fazla eleştiriye maruz kalınıyor. Dizilerde ana avrat küfrediliyor. Çok küfür edilen filmlerden uzaklaşmak istediğimi söyledim ama adamın ağzına yakışıyorsa olabilir. Aydemir Akbaş’a yakışıyor mesela. Benim ağzıma da yakışıyor."
'ŞAFAK BENİ ÇOK ŞAŞIRTTI'
'Kolpaçino-Bomba'da Şafak Sezer’in canlandırdığı 'Özgür' karakterinin, geçmişten gelen sevgilisi 'Şale'ye Arzu Yanardağ hayat verdi. Yanardağ, filmle ve kendisiyle ilgili şunları söyledi:
"Şale, hayalleri olan iddialı, aklına koyduğunu yapan bir şarkıcı. Femme fatale bir kadın. Benimle hiç alakası olmayan bir karakter. Benim karakterime uymayan tipleri canlandırmayı çok seviyorum. Şafak’ın yaptığı işler belli. Çok da fazla düşünmeden kabul ettim. Burada olduğum için memnunum. Şafak’ın yönetmenliğe bu kadar hâkim olması beni şaşırttı."
FİLMİN HİKÂYESİ
Özgür (Şafak Sezer) zengin bir ailenin evladıdır. Ancak hayatından memnun değildir. Ne cimri babasından destek görmekte, ne de zengin kayınpederinden... Özgür’ün geçmişten gelen sevgilisi olan Şale (Özlem Hasgül) çıkaracağı albüm için maddi destek beklemektedir. Bu desteği bulamayınca Özgür’ü, gizlice çektiği bir şantaj kaseti ile tehdit eder. Kalbi kırık bir kadının ’kadınca’ intikamı gibi görünen bu durumun arkasında aslında çok büyük hesaplar vardır.
Özgür bu durumdan çıkabilmek için kolpaçı arkadaşları Sabri(Aydemir Akbaş) ve Tayfun’dan (Ali Çatalbaş) yardım ister. Kendisine çok güvenen bu ekip, Özgür’ü kurtarmaya çalışırken, kendilerini daha büyük belaların içinde bulurlar.

Hiç yorum yok: