TESCİLLİ GÜZEL MELİS TUĞBA TÜRK ”KOLPAÇİNO BOMBA” FİLMİNDE

2009 Miss Turkey finalistlerinden biri olan Melis Tuğba Türk ‘‘Kolpaçino Bomba’’ filminde yer alarak 2. filmine imza atıyor. Türkiye’nin ilk üç boyutlu filmi olan ‘‘Cehennem 3D’’ ile oyunculuk hayatına atılan tescilli güzel, Kolpaçino Bomba’da rol gereği Şafak’ın eşini canlandırıyor.











Setteki profesyonel tavırlarıyla ve rolüne sadık oluşuyla gözlerini üzerine çeken Türk, oyunculuk deneyimiyle ilgili görüşlerini şöyle dile getiriyor ''Kolpaçino Bomba" filminde Cemile karakterini canlandırmak için sunulan teklifin karşısında çok heyecanlandım. Şafak Sezer ve diğer yetenekli üstadlar ile bir arada bu filmde yer almak benim için gurur verici. Şafak hocam bana gerçekten çok destek oluyor. Sette inanılmaz eğleniyoruz. Sanki yıllardır set ortamındaymışım gibi hissediyorum.
ŞAFAK SEZER'İN YÖNETMEN OLUŞU OYUNCULUK YETENEĞİMİ GELİŞTİRMEMİ SAĞLADI
Şafak Sezer'in ilk kez yönetmen koltuğuna oturduğu ''Kolpaçino Bomba'' filminde oyuncuların rollerini daha iyi sergilemeleri açısından gösterdiği gayreti Türk şöyle dile getiriyor '' Mükemmel bir film projesi yaratılması için çok uğraş veren Sezer, canlandıracağım her rolü büyük bir titizlikle ve ilgiyle yaklaşıyor. Her geçen gün kendisinden çok şey öğreniyorum. Oyunculuk yeteneğimi geliştirmem de Şafak Sezer'in rolü çok büyük.  Bana güvendikleri için ve bu deneyimi bana yaşattıkları için Şafak hocama ve ''Kolpaçino Bomba'' film ekibine teşekkür ederim''

Hiç yorum yok: